Hemresa

Imorgon väntar en sju timmar lång tågresa då jag ska hem till Småland igen. Det är med blandade känslor som jag kommer att sätta mig på tåget då jag även gärna hade stannat här. Visst blir det samtidigt roligt att återigen jobba på Ölandsbladet i en månad och träffa dem där hemma, men jag kommer sakna Gävle och förstås framförallt dig älskling.

Hoppas dock juli kommer gå snabbt och samtidigt bli en rolig månad, så känns det nog mindre jobbigt. Allt ordnar sig :)




. . . . . 


Har småfixat med lite av varje senaste dagarna. Packat ihop en del: pärmar, tidningar, böcker, kläder och annat smått och gott som ska med hem. Dessutom har jag städat upp här och gjort fint inför sommaren. Karin kommer ha lägenheten vilket känns bra, så att det finns någon här som tittar till den ibland i alla fall. 

Har även varit flitig och sprungit igår i värmen med älsklingen. Riktigt varmt men ändå skönt att springa i skogen, trots att en dum rot såg till så att jag gjorde ett ofrivilligt dyk på vägen. Har också njutit en del av solen idag medan hon jobbade och inväntar nu en sista myskväll innan hemresan.


. . . . . 


Sätrabloggen uppdaterad för fullt:
http://iksatraherr.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0