Bästa dagarna

Den sista veckan i Gävle före hemresan var nog den bästa på hela våren. Och det säger ganska mycket då hela våren har varit väldigt bra.

Sista veckan var suverän, mycket förstås beroende på att Karin och jag spenderade stora delar av den tillsammans. Med risk för att bli tjatig i mitt ständiga omnämnande av min älskling, men går ju inte att bortse från hennes positiva effekt på mig :)

Förutom ett antal mysiga sovmorgnar och hennes glädjande besök på Träffen när vi hade match spenderade vi ett par härliga dagar i Fors, intill Bergby, där hennes farmor har hus. Ett hus som numera fungerar som sommarstuga och vistelsen där inbjöd till avkoppling, bad, solande, krocketspelande och annat kul.

Det blev verkligen två perfekta dagar med mycket mys, många skratt och årets första bad för min del i Kvarndammen. Ganska kallt (enligt mig i alla fall), men var ändå gott att ta årets premiärdopp.

Var så grymt mysigt att vara ute på landet (som hemma :P) och bara ta det lugnt i några dagar. Något som jag gärna gör om.

Enda minuset var att jag otroligt nog förlorade mot min kära flickvän i krocket - två gånger om dessutom. En prestigeförlust som sved, särskilt när hon log så ruskigt nöjt åt min sura uppsyn...

http://alfredsson86.bilddagboken.se/p/main.html?#0 - många fler bilder finns
här under den 24:e juni 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0