Avkoppling

Efter mitt lågmälda midsommarfirande har det mesta fortsatt i lugnets tecken. En veckas avkoppling innan det bär hem till Småland på lördag, förmodligen med tåg som det ser ut nu, står på programmet. Ska se till att hämta min fixade cykel idag och styra med lite småsaker, men inte mycket annat. Mer än att spendera så mycket tid som möjligt med älsklingen förstås innan lördag.

. . . . .


Träning igår och en halvseg sådan. Gick bra för egen del på de inledande övningarna men lite sämre på det avslutande spelet. Dock ingen större skada skedd och glädjande besked efteråt när laget till vårsäsongens sista match drogs efter träningen. Blir nämligen en startplats på onsdag hemma mot Ockelbo i en intressant backlinje bestående av samtliga tre mittbackar som konkurrerat om två platser under våren + Thyberg som gör en spännande start som vänsterback. Jag och Björn i mitten flankerade av Zana till höger och Thyberg till vänster. På pappret intressant det tycker jag.

Kan nog tänkas att det blir några rader inför matchen här de kommande dagarna:
http://iksatraherr.blogg.se/


. . . . .


Efter fotbollsträningen igår bänkade jag mig förstås framför Italien-Brasilien. Karin dök upp lite senare, efter en halvlek, och offrade sig faktiskt för 45 minuters fotbollstittande. Inte dåligt älskling, pluspoäng till dig för det faktiskt ;)

När fotbollen var slut, till Karins stora glädje, kikade vi på en av mina absoluta favoritfilmer i form av Capricciosa och unnade oss lite gott med jordgubbar och glass. En mysig och bra avslutning på en lyckad kväll som på alla sätt och vis var positiv för mig. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0