Tillbaka på banan

Normalt sett hade jag tyckt att det var helt åt helvete att vara utan internet i några dagar, vilket vi har varit här hemma i veckan fram till igår. Åskan gör sitt för att förstöra kommunikationskanalerna här ute på landet. Men nu jobbar jag ju varje dag, sitter därmed vid datorn stora delar av dagarna och att inte ha internet hemma några dagar var faktiskt på sitt sätt lite befriande. Lite avkopplande faktiskt.

Men ska förstås inte sticka under stol med att det ändå känns bra att ha nätet igång igen. Allt blir så mycket enklare, med hemsidefix och liknande. Dessutom vore det förödande för mitt bloggande om jag försvann från etern under för lång tid. Min ambition att matcha Blondin-Bella i antal inlägg per timme och i antal besökare skulle få sig en rejäl törn då...

Nu sitter man här, har precis druckit dagens sista kaffe och avnjuter faktiskt några droppar whiskey :)
Ska låta kvällen fortsätta i samma anda framför tv:n och bara njuta av livet ett tag nu.

Jobb imorgon och sen är det ny vecka igen.

Over and out.

. . . . . .

Den som väntar
på något gott...
På fredag kommer du äntligen hit i alla fall älskling.
Saknar dig nåt enormt, så ska bli så grymt kul att ha dig här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0