Ljungvallen - som ett hem

Igår efter jobb och en stund på stranden passade jag på att köra lite träning på egen hand. Kom på den lysande idén att jogga ner till Ljungvallen, NIK:s ack så vackert belägna hemmaarena, för att köra lite rusher, snabbhetsträning, styrka, spänst, frisparkar och diverse nyttig och rolig träning.

Ljungvallen är verkligen en av de finaste, helt seriöst, platserna man kan tänka sig så här års. Snacka om att kunna koppla av i lugn och ro där nere. Samtidigt som man får bra träning om man likt jag igår vill det.

Ett av mina smultronställen med andra ord och en plats där jag har spenderat åtskilliga stunder genom åren. Träningar, matcher och mängder med timmar fyllda av spontanfotboll med kompisarna har genomförts där nere och Ljungvallen har nästan blivit som ett andra hem :)


Ljungvallen förra hösten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0