I väntans tider

Ja, just nu är det väntans tider i några timmar.
Jag sitter här på redaktionen och är i det närmaste sysslolös.
Men satan i gatan vad stressigt det kommer att bli lite senare.
Victorialoppet i eftermiddag och ikväll, seniorerna startar vid 19.00 och vår pressläggning är vid 21.
Här ska det stressas, det ska gudarna veta.

I väntan på det tar jag ytterligare en kopp kaffe.
Fick nyss en obehaglig känsla av att jag kommer dö av koffeinförgiftning innan det här sommarvikariatet är över.
För fy vad kaffe det dricks här, inte minst av mig själv.

. . . . .

Igår var jag på Victoriadagen förresten. Även i år en trevlig dag och ett lyckat reportage, samt en underhållande kväll.
Jäkla bra jobb man har :)

Slänger in några bilder och lite annat från gårdagen vid tillfälle senare.

Håll till godo så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0