Glädjande nyheter

Det går onekligen undan för vissa av mina gamla MP02B-klasskamrater. För vem kunde tro att två av dem redan skulle vara föräldrar? :)

Att Martin, min gamle vapendragare och nära vän under gymnasietiden, var pappa sedan snart fyra månader tillbaka visste jag ju. Men att av samma Martin få höra att även Emelie P, MP02B:s eget charmtroll under åren på Kagg, har blivit förälder var mycket glädjande. Grattis Emelie, du kommer säkerligen att vara en utmärkt mamma.

Kul att höra att ni mår bra också Martin, hoppas att lyckan fortsätter att följa familjen.


Martin och jag på studenten 2006. Marika som sitter bredvid oss är
numera gravid, så snart är tre gamla klasskamrater förläldrar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0