Bloggande

Många mediepersonligheter bloggar på arbetstid som jag har förstått det, åtminstone när det gäller sportjournalisterna. Robert Laul, Olof Lundh och allt vad de heter skriver nog mer än gärna några rader även mellan 08-17.
Och härmed sällar jag mig till den skaran.

Sitter på redaktionen men hoppas inte att jag ska riskera sparken för att jag gör en avstickare till bloggvärlden i några minuter. Jobbet går bra och har gjort ganska mycket nytta idag, så ska nog klara mig.


. . . . .



Helgen som gick
var väldigt hektisk. Lördagen bestod nämligen av jobb, jobb och så lite jobb till. Hann med att bevaka fyra olika evenemang i form av beachfotboll, friidrott, en miniturnering i fotboll och elitfyranmatchen mellan Färjestaden och Timmernabben. En stressig men rolig dag och resultatet av de uppdragen blir förhoppningsvis ett antal bra artiklar. Har skrivit för fullt hela dagen och börjar bli klar med allt nu.

Förutom allt jobb var det bröllopsfest för Magnus och Kristina som gifte sig under lördagen. Missade tyvärr själva bröllopet men hann vara med på kvällen och även på paketöppningen igår. Ska se till att slänga in lite bilder när den trasiga internetanslutningen hemma åter fungerar längre fram i veckan.


. . . . .


Har passat på att summera vårsäsongen på vår Sätra-hemsida under den gångna veckan.

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=389640 - försäsongen + DM

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=389887 - division 6

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=389891
- special






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0