Söndagsaktiviteter

Ska försöka sammanfatta dagen så kort jag bara kan. Dels för att inte tråka ut er läsare, dels för att jag känner att jag behöver sömn. Antar att de allt för få timmarna av sömn som varit fallet för min del den senaste veckan slår tillbaka nu. Gårdagen var ju också en mastodontdag då vi var iväg från nio på morgonen till halv ett på kvällen. Så dags att sova strax och vila ut inför morgondagen som innebär uppsatsskrivande och fotbollsträning.

Idag har jag efter ett lagom sent uppvaknande varit på stan och fikat med Bentzer och hans flickvän Angelica (ja till och med sambo i huvudstaden numera). Var väldigt trevligt det och jag lovar att jag ska hälsa på er i Stockholm framöver. Dessutom ett grymt stort grattis till förlovningen, så glad för er skull :)

Därefter drog jag hem och tog tag i Operation: Städa upp i bunkern. Behövdes verkligen då städningen inte direkt har varit prioriterad här senaste tiden. Men nu så är här skinande rent igen. Golvet är svabbat, dammsugaren har gjort sitt och dammet har avlägsnats.

Koller dök upp här runt fyra precis som avtalat och en eftermiddag/kväll i fotbollens tecken tog vid. Först stod Manchester United-Chelsea på programmet och sen väntade Roma-Milan. Två underhållande och bra matcher men tyvärr lyckades ju inte Milan någon trepoängare den här gången. Men kul med fotboll och mat, då vi passade på att ta en sväng till ICA och styra upp lite burgare med pasta mellan matcherna.

Nu blir det sängen och förhoppningsvis vaknar jag piggare imorgon. Sliten som en slaktfärdig gammal gris känner jag mig med diverse krämpor sen gårdagens fotbollsspelande och en trötthet som gör sig påmind.

Gonatt på er, dyker säkert upp med något nytt inlägg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0