Rubbad träningsvecka

Min förkylning visade sig vara en envis rackare som inte gav med sig i första taget. Själv hade jag satt uppe målet att träna fotboll igen i torsdags med Sätra, men av det blev det intet. Fortsatt småkrasslig efter en febersläng i onsdags var det bara att ringa tränar-Gustav och meddela att KBK-förvärvet tvingades stå över ytterligare en träning. Dock inte hela världen just nu då det är så tidigt på säsongen. Bättre att vila sig i form när så krävs.

I stället för träning och myskväll blev det "bara" det sistnämnda, men det räckte gott det :) Spenderade kvällen och fredagsmorgonen med Karin och som vanligt gick det inte att klaga då. Trots att man fick konkurrera om plats med hundra kuddar och blev jämförd med en apa... ;) (gillar internskämten :P)

Efter fredagsfrukosten blev det lite senare dags för mig att ta mig härifrån till stationen för en ny hemresa. Den här gången för att bege mig hem till Småland och fira pappas 60-årsdag. Som tur var så var Noa samtidigt iväg med klassen på skidresa så jag kunde låna hans bärbara, något som lättade upp resan. Blev en hel del spelande och så snabbt har aldrig en hemresa gått kändes det som.

Så inte särskilt uttråkad, men däremot fruktansvärt hungrig, klev jag av tåget hemma i Kalmar och ytterligare en vecka hade nått fram till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0