Förkylt

Inte heller jag, normalt friskheten själv, har klarat mig undan alla de förkylningar som tycks härja just nu. Efter en heldag i Ockelbo med cupen i lördags som slet på kroppen har jag varit hängig till och från. Kände av det i söndags kväll och även igår, men envis (eller dum, kanske passar bättre) som man är så tränade jag fotboll igår kväll i alla fall. Det borde jag med facit i hand inte ha gjort.

För inte blev jag bättre till idag direkt, tvärtom. Hade ändå förhoppningar om att kunna träna ikväll igen (dum som sagt...) men insåg runt lunchtid att det vore för dumt till och med för att vara av mig. Ett klokt beslut det i alla fall. För har känt av febern framåt kvällen.

Men ska inte alls klaga särskilt mycket. Har varit en bra eftermiddag och kväll i alla fall. För trots förkylningen blev det en fin promenad med Karin och därefter bjöds det på mat. Synd att tacka nej eller klaga då :) Avlägsnade mig därifrån strax efter sju och gled förbi Sätras träning för att tjata lite med grabbarna innan jag begav mig hemåt för att på allvar försöka kurera förkylningen.

Hoppas på ett förbättrat sjukdomstillstånd imorgon och nya tag mot torsdagens träning och fredagens Smålandsresa.

På återhörande. Snörvel och hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0