En bunker

Ja, jag har i det närmaste stängt in mig i en sådan de senaste dagarna. Har lagt om dygnet, suttit uppe och kollat NHL och JVM under nätterna, spelat FM och sovit bort förmiddagarna. Noa och jag var sugna på att kolla på kultfilmen Offside igår men hade ett problem: Min dator står ute i köket och att sitta där och hänga i flera timmar var inte lockande. Så vad göra? Jo möblera om lite, flytta in skärmen samt det trådlösa tangentbordet och musen i tv-rummet och vips så hade vi fixat en perfekt plats för film. Av ren lathet och bekvämlighet har jag låtit det stå kvar så idag. Så numera kollar jag NHL, spelar FM, kollar film och bloggar från sovrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0