Onsdagsfunderingar

Har nöjt mig med skolarbete för idag efter att ha skrivit klart svenskauppgiften och fixat lite med inledningen på A-uppsatsen. Dessutom är det lugnt på Svenska Fans-fronten just för dagen för min del så passar på att filosofera lite kring helt meningslösa saker för att fördriva tiden :)

Sammanfattar dessa tankar och funderingar här.
* Visst är den här låten grymt bra?
http://www.youtube.com/watch?v=MDJgeVj3yrY&feature=related
Fastnade för den häromdan då jag av en slump hittade den i en av mina låtmappar på datorn.


* Det är jäkligt klantigt att gå till ICA med huvudsyftet att handla pasta och gå därifrån med två fulla kassar, men utan just pasta...
Avdelning Gissa vem jag pratar om...


* En trolig trippel?
Zenith slår Stuttgart hemma, Aston Villa vinner i Birmingham mot CSKA Moskva och Paris SG spöar Wolfsburg på Parc de Princes. Åtminstone är det min 20-kronorstrippel från kvällens utbud av Uefacupmatcher.


* Visst är det elakt att skratta när jag bränner mig på en brödrost?
Avdelning Gissa vem igen - vem är den elaka människan som hånskrattade?
Ledtråd: Tidsoptimist med en tendens att vara lite slarvig, men som har en rad positiva sidor som klart överväger :)
(visst, det var klantigt av mig att bränna mig, men det var elakt av DIG i alla fall)


* Visst skriver jag en grymt intressant blogg?
Inte? Varför är du då här och läser? ;)

* Lauls kritik mot Svenska Fans
Robert Laul går tydligen till hårt kritik mot Svenska Fans, eller rättare sagt mot det koncept vi har där med att läsarna kan kommentera artiklar och delge sina åsikter i forumen.
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=218771

Jag kan hålla med honom till viss del, men ska ta del av hans krönika i sin helhet först innan jag uttalar mig på "riktigt". Det kan hända att bloggen blir mitt forum när jag återkommer i det ämnet gällande Laus kritik.

. . . . .

Dags att vara lite seriös igen.
Mat och träning väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0