Backkollega till Sätra

Så var han då äntligen klar för spel i IK Sätra, killen som jag råkade tackla sönder förra veckan:
Joakim "Jocke" Ögren, välkommen som min nya backkollega :)

Jocke kommer bli ett väkommet tillskott. Bra vänsterfot, ganska tuff trots att han är småxäxt och med bra speluppfattning. Han kommer göra mycket nytta till vänster i backlinjen.



Han ser kaxig ut här men han är en snäll kille innerst inne ;)

. . . . . .

I övrigt är det inte mycket nytt att notera. Gårdagen innebar skola och en seg lektion. Blev så seg av den att jag passade på att sova en stund när jag kom hem :)

Därefter tränade vi och lyckligtvis gick det klart bättre än i onsdags. Hela vårt lag hade en bra kväll och under den 2x15 minuter långa spelövningen som avslutade träningen lyckades vi hålla nollan. Gott framförallt för oss i backlinjen det. Kul också att se det blåa lagets frustration över uteblivna mål och brutna anfallsförsök :)


Kommentarer
Postat av: Krigarn

mer gay än kaxig va?

2009-02-06 @ 19:46:09
Postat av: Affe

haha det får stå för den som kommenterat :P

2009-02-09 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0