Gott och blandat

Resterande delen av helgen har efter fredagens festande varit väldigt lugn.

Lördagen slöades mestadels igenom utan något viktigt att notera och kvällen spenderades sedan med lite mat och fotbollstittande i sällskap av Noa. En del av kompisgänget körde en tvådagars med fest men det skippade vi utan tvivel och bänkade oss för ett par fotbollsmatcher i stället. En av dem, kvällens huvudnummer för min del, var Milan-Reggina och det var ju ingen rolig historia. 1-1 och så mycket frustration var det länge jag kände. Skrev ihop en krönika igår om Milanmatchen:

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=279491

. . . . . . .

Söndagen
innebar inte heller den allt för mycket aktivitet från min sida. Lite småhandlande, krönikerande som sagt och återigen en del fotbollstittande (Tottenham-Arsenal stod på menyn här hemma med några kompisar) spenderades eftermiddagen med.

Kvällen slöades också bort med Beck-tittande och mysande med Karin  här innan vi gav oss ut i den just nu fruktansvärda kylan bara för att några minuter senare tacksamt nog kunna krypa ner varmt hemma hos henne.
Upp vid åtta sen idag, den här gången för att jag skulle till skolan, men hade gärna legat kvar i värmen :)

. . . . . . .

Har förresten
lagt in ett fåtal bilder från barnkalaset förra helgen som jag utlovade. De finns här under den 1:a februari.

http://alfredsson86.bilddagboken.se/p/main.html


Några smakprov...

Karin och jag



Jonas (Karins lillebror), jag och en av småkusinerna

. . . . . . .

Gymmet nu.
På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0