Fin helg med dig :)

Alla hjärtans dag blev den bästa tänkbara i sällskap med Karin när hon väl hade jobbat klart för dagen. Ingen av oss kände något behov av att sväva ut och styra upp något jätteseriöst firande av dagen så blev en lugn, skön hemmakväll här hos mig. Choklad, rosor, vinddruvor, tända ljus, melodifestivalen och en Wallander-film räckte långt för att göra Alla hjärtans dag-kvällen riktigt mysig och trevlig :)


Så fin bild på oss med ram och ett så gulligt kort jag fick :)

Söndagen innebar sedan vår första sovmorgon tillsammans på evigheter. Ingen skola, inget jobb eller någonting som störde morgonfriden den här gången och därmed en skön sovmorgon. Efter att vi vaknat till liv gick vi ner på stan för att möta upp Bentzer och hans Angelica för en fika. De två var i Gävle över helgen (Bentzer är ju Stockholmare numera) och det var riktigt kul att träffa dem igen. Satt på Flanörs övervåning i ett par timmar, åt grymt goda varma mackor och snackade om allt och inget. Ett bra initiativ av min gamle KBK-vän och något vi får göra om fler gånger.

Därefter blev det en riktig slappar-eftermiddag framför tv:n med Karin. Var egentligen tänkt att hon skulle plugga och jag skulle hem för att skriva klart en krönika och fixa lite, men vi fastnade med Björn Gustavsson- och Humor från TV4-dvd:erna i stället. Med andra ord blev det en myssöndag precis som under lördagskvällen och ingen av oss klagade över det :)


Tack för en underbar helg älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0