Västerås blev lyckat

I onsdags begav vi oss till Västerås, främst för att se Winnerbäck i Bombardier Arena på kvällen. Det hela blev en kanondag som enbart förde med sig positiva saker och som kommer att finnas kvar som ett fint minne. Vi åkte redan strax efter lunch för att hinna kika lite på skolan där Karin har gått, ta en runda på stan och dessutom förstås äta lite innan det var dags att ta sig till arenan.

Efter en bra eftermiddag med besök i en del affärer och mat på en mysig italiensk restaurang serverades vi en strålande konsert (Winnerbäck leverar alltid) och kunde väldigt nöjda vända hemåt. Resan i sig gick bra den också och att köra 15 mil dit och 15 mil hem var inga som helst problem. Med en trött, sovande älskling i sätet bredvid på vägen hem fick jag nöja mig med sällskap från radion men kunde verkligen inte klaga när vi susade hemåt i nattmörkret :)



Karin på restaurangen där vi åt.
Så söt, så underbar - älskar verkligen den här tjejen :)



Vi inne på arenan innan konserten.



Kvällens huvudperson.


Skön stämning och en lysande konsert.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är väldigt glad för att du har hittat kärleken vännen :) Och det är mycket mycket bättre mellan mig och Oskar nu :)

2009-12-07 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0