Storseger på nytt

9-0 mot Älvkarleby i lördags, 9-0 igår borta mot Åmots IF.
Nästan tråkigt stora siffror.
Men likväl tre viktiga poäng till - i väntan på seriefinalen mot Gävle Latino på lördag.
Då smäller det på riktigt allvar. Tre poäng upp till dem nu, men vi har en match mindre spelad och dessutom klart bättre målskillnad så serieledningen hägrar.

Efter att ha fått mycket speltid på sistone och lyckats bra var jag förpassad till bänken igår. Inte mycket att klaga över dock då vi som vanligt roterar med jämna mellanrum och efter tre startar på de fyra senaste matcherna var jag inställd på att börja vid sidan av.

Spelade de sista 25 minuterna som högerback och gjorde vad jag skulle. Var inte så värst delaktig i spelet men tog en del offensiva löpningar och vann de duellerna som jag skulle. Så godkänt utan tvekan. Hann också vara inne på fyra av våra mål framåt vilket förstås var skoj.

Nu är det nya tag med lördagens toppmatch i sikte. Träning snart och därefter börjar laddningen.


Länktips:
http://iksatraherr.blogg.se/

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=422338



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0