Mammamiddag

Har ju haft mamma med mig här uppe i några dagar och igår var det dags för mödraträff då vi var hos svärmor Anna och Karin på middag. Det blev en riktigt trevlig kväll och den nya lägenheten var väldigt fin och riktigt bra läge och en god investering.

Glädjande nog går våra mammor bra ihop och trivs onekligen i varandras sällskap. Bra det förstås och något som jag uppskattar. Det har alltid känts som att jag har varit välmottagen i familjen och att dessutom mina föräldrar gillar såväl Karin som svärföräldrarna skadar inte.

Medan mödrarna satt och pratade om allt mellan himmel och jord passade Karin och jag på att ta en promenad ner mot stan och Gavleån.

Det blev en mysig promenad och därmed också en perfekt avslutning på en bra kväll.

Därefter en tidig morgon idag då vi sov på Söder och såväl mor som dotter skulle upp och jobba. Men kan inte klaga, har bara spenderat dagen med att ligga i solen och slöa.

Snart dags att röra lite på sig dock då det dags för träning. Sista träningen inför morgondagens match borta mot Lingbo så bara att hoppas att det är fullt fokus på vad som komma skall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0