"...och så tänkte jag vara lite snäll"

Igår kväll mellan halv elva-elva var Karin och jag ute och tog en promenad när telefonen ringde. Thyberg var det som ringde och han levererade som vanligt ett par sköna citat. Till saken hör att Thyberg och co har för vana att ringa mig när de festar, oftast sent mitt i natten när en annan ligger och sover gott. Så jag anade att det var något liknande nu, trots den något tidiga tidpunkten för samtalet.

- Tjena!
- Tjena Affe! Hur är läget? Vad gör du?
- Jodå, det är fint. Karin och jag är ute och går. Själv då, fest ikväll eller?
- Ja, det blev ju så, hehe.
- Med Ädel och grabbarna eller?
- Nej, jag är faktiskt med lite annat folk ikväll. Men jag tänkte att jag skulle ringa dig ändå, för det är ju det obligatoriska samtalet på fyllan numera...
- Haha okej. Så trevligt!
- Ja, och så tänkte jag att jag skulle vara lite snäll idag och ringa innan du hade gått och lagt dig

Störtskön kille :)


Thyberg och jag på lagfesten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0