Meningslöst bloggande

En väldigt lugn vecka är på väg mot sitt slut och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva riktigt i det här inlägget. Varför skriver jag då kan man ju fråga sig? Ja, säg det. Jag antar att det är för att undertecknad har gått och blivit lite av en blogghora tack vare den här bloggen. Det här med bloggande har ju spridit som en folksjukdom och jag är fast i missbruket :)

Fotbollsträning i måndags i tisdags som vanligt, varav tisdagsträningen var riktigt rolig och bra av hela laget. Har känt av onda benhinnor senaste tiden tyvärr men gick bra att bita ihop sist och ta sig igenom träningen på ett lyckat sätt. Bara att hoppas att problemen inte blir för stora.

Förutom fotbollen har jag haft lite skolarbete att ta tag i. Alldeles snart klar med en examinationsuppgift på strax under tio sidor i svenskan. Om den godkänns så är ytterligare ett moment i svenskan avklarat. Drog igång nästa nu igår också, grammatikdelen.  inte alltför kul den men ska väl gå att ta sig igenom.

Träning ikväll och sen lugnt resten av veckan. Kåren en vända imorgon för att se Mange trubadura, sen en lugn helg innan det återigen blir lite fotboll och skola nästa vecka innan en rolig hemresa väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0