Låt mig citera


Jag gillar att få ta del av sköna citat och har nu efter några månader i IK Sätra märkt att vi har en riktig citatleverantör i form av målvakts-Niko (bilden). Killen levererar klockrena citat gång på gång och verkar dessutom trots sin ringa ålder vara riktigt påläst och allmänbildad ;)


Citatmaskinen :)


Tre klockrena de Nikocitat från de senaste veckorna:
"Är det du eller tjejen som har mens?" - Niko till Thomas förra veckan när vår mittfältskreatör hade en halvgrinig vecka :)


"Jag gillar dina ben, lagom håriga" - homoerotiskt i överkant kanske, men kan försäkra er om att kommentaren till mig inte hade någon sån innebörd egentligen :)


"Han är som ett barn som just lärt sig prata, han pratar hela tiden bara för att han märkt att han kan det. Se på honom, han är som en femåring som precis lärt sig knya skorna och knyter dom, knyter upp dom och knyter dom igen" - Niko beskriver Koller (kunde passat in på mig också...)



Kommentarer
Postat av: nicko

det värmde affe :D

2009-04-04 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0