Onödig lägesrapport

Ja, onödig av den anledningen att jag egentligen inte har något vettigt att rapportera. Men är på något sätt beroende av att skriva. Så får bli några rader. Kunde visserligen skriva på hemtentan i stället, men den får vila tills imorgon.

Ytterligare ett par dagar har sprungit iväg sen den fotbollsmässigt totalt misslyckade helgen. En helg som åtminstone fick ett bra slut tack vare en promenad i bra sällskap (som alltid). Skönt att ha någon att beklaga sig för som har tålamod att lyssna och inte tröttnar (i alla fall visar du inte om du lessnar), utan tålmodigt står ut med en :)

Gårdagen innebar skola under eftermiddagen. Gick upp någorlunda tidigt trots att jag inte började förrän kvart över tolv. Detta för att hinna med en del saker här hemma. Saker som givetvis inte blev gjorda. Jag är en usel planerare, eller snarare är jag usel på att utföra det jag har planerat. Att dessutom lyckas bli stressad till skolan när man börjar 12.15 är mindre imponerande...

Träning igår också. Gav kanske inte allt för mycket då vi tyvärr var alldeles för få som var på plats. Men vi hade i alla fall ett ganska bra snack före och själva träningen blev uppsluppen och rolig ändå.

Skola idag med, den här gången på förmiddagen. Tog mig upp och kom iväg i bra tid, ingen stress idag faktiskt. Nästan imponerad av mig själv för en gång skull. Har varit någorlunda flitig och diskat, städat upp och pluggat lite i eftermiddag med. För att därefter välförtjänt avsluta dagen med Champions Leauge-tittande och kaffedrickande framför tv:n.

Tror det är läggdags nu. Gonatt!

Dagens låt: 
http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0