Dagens konversationer

Hade diverse trevliga konversationer med mina gamla lagkamrater där hemma idag.

MSN, tidig eftermiddag:
Nicke: "Jag kanske ska vara med i b-laget idag."
Nicke igen: "Bojan skulle vara med förresten. Men han höjer ju i och för sig inte laget ;)"
Jag: "Haha nej det är sant ;)"
Nicke: "Komplementspelare."
Jag: "Haha, det ska jag tjabba med honom om via mess nu."

Mess, strax därefter
"Dags att återfå målformen ikväll? Med tanke på att en källa inom truppen kallar dig för komplementspelare så borde du väl bli extra taggad? ;)"
Avsändare: Jag
Mottagare: Bojan

Svaret lät inte vänta på sig:
"Jag är en assist-spelare. Jag kan lägga av till nästa säsong, nu när jag har satt Nickebo på kartan. Nu får ni småpojkar ta över."
Avsändare. Bojan
Mottagare: Jag


Sen kliver han in och gör fyra mål när NIK B tar en fin trepoängare mot Pukeberg. Seger med 4-2 och KG-Bojan gav verkligen svar på tal. Kungen det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0