Speciell dag

Det är torsdag, det är den 16:e oktober 2008 och vädret är verkligen bedrövligt. Det är höst, ruggigt och nedstämmande. Men det ska vi inte fokusera på nu. I stället tycker jag att vi alla stämmer in i ett stort grattis till min kära mamma som fyller år idag.

I år har jag inte gjort samma tabbe som förra året och glömt (skandal, jag vet) födelsedagen utan ett kort anländer förhoppningvis på posten nere i Småland idag.



Grattis mamma! :)
(till vänster på bilden förresten)

. . . . . . . .

Det är en speciell dag av flera skäl idag. Förutom mammas nämnda födelsedag är det nämligen ett år sedan idag som jag träffade den underbaraste, bästa, mysigaste och sötaste personen som jag någonsin har träffat. Tack för allt fint du har gett mig under det senaste året Karin.

Att vi skulle komma att dela så mycket och få så många gemensamma minnen vågade jag inte ens drömma om den där tisdagen på Borgarskolan förra hösten. Men de 12 månaderna som har följt sedan dess har inneburit så mycket fint. En del jobbiga stunder också, men det har det absolut varit värt. Det har bara stärkt vår relation ytterligare. Och alla de glada, mysiga, roliga, värmande och speciella stunderna vi har haft tillsammans är minst sagt vackra minnen att bära med sig.

Det går inte att beskriva hur mycket du har betytt och fortfarande i allra högsta grad betyder för mig. Varje stund med dig är lika med lycka och jag ångrar inte en enda spenderad minut med dig sedan den dagen då våra blickar möttes för första gången.

Jag tycker så otroligt mycket om dig, trots att du envis som en gullig liten åsna och om möjligt ännu sämre än mig på att passa tider ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0