Pressmeddelande: En dementi

Det hade tydligen pratats bland mina Sätravänner igår på kåren om att det inte blir något spel i Korsnäs BK-tröjan för mig nästa säsong, utan att IK Sätra numera är klubben som gäller. Det är ett litet rykte som bloggaren härmed måste få dementera.

Någon övergång till IK Sätra har inte genomförts såvitt undertecknad vet. Om nu inte KBK har gjort slag i saken och bytt bort sin pratglade försvarsspelare (det vill säga mig) mot ett par backar läsk och några nya träningsbollar. Några sådana uppgifter har dock inte nått varken bloggaren själv eller någon av de med fotbollsaknytning som finns i min närhet.

Så än så länge är det KBK som gäller och dyker det upp något annat så lär det också dyka upp här i bloggen.



/ # 3, Korsnäs BK


Kommentarer
Postat av: Mats Håård

Att Affe inte kan känna ge ryktena är för att han fortfarande ligger i förhandlingar med sätra. Det går rykten om att de inte har kommit överens om övergångs summan. Om det ska vara en halv gris eller en hel. Till de vidkommer det en säck potatis och en liter HB för att klara av den stränga kylan på Träffen vallen.

Silly Season rullar vidare......

2008-11-06 @ 19:18:19
Postat av: August

Ja hörde att Tottenham (floppenham) var ute efter en ny ytterback och att ditt namn kom på tal under en fikarast.



Den som lever får se...

2008-11-07 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0