Min dag

Ska skriva mitt första korta inlägg någonsin här, kors i taket för det.

Min måndag mycket kort sammanfattad:
- Svenska Fans-skrivande + administrativt fixande 

 http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=266979  


- Bloggande

- Pluggande, uppsatsjobb vilket har inneburit att jag har suttit och letat information bland annat på nätet om mitt ämne: "Hur framställs fotbollshuliganerna och huliganismen som företeelse av svenska medier?"

Det sistnämnda har varit mycket intressant, har hittat såväl en hel del matnyttigt för uppsatsen som en hel del intressant ur en rent allmän synvinkel. Har blivit en hel del artikelläsande samt Youtube-tittande (på bland annat några Insider-inslag) under den senare delen av eftermiddagen

- Mer skrivande i form av en lång krönika/sammanfattning av den gångna Serie A-helgen, även det för Milans Svenska Fans-sida

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=267080  

Nu blir det mer uppsatsjobb och lite FM innan det för en gång skull ska bli läggdags ganska tidigt, behöver sömn eller åtminstone vila känner jag. Inte konstigt det när man sliter som jag gör... ;)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0