Lyckad utekväll

Som avslutning på hemvistelsen blev det en perfekt utekväll igår och en lugn, skön lördag idag. Tanken var egentligen inte att dra ut igår men när möjligheten dök upp var det lika bra att tacka ja förstås :)

Det visade sig att Jonas skulle ha lite förfest hemma hos sig (grabben bor i eget hus, inte alla 22-åringar som gör det :P) och att ett flertal av mina barndomsvänner skulle finnas på plats. Bättre läge att få träffa lite goa gamla kompisar nu när jag ändå var hemma gick ju inte att få. Så efter bastubadandet (som alltid står på schemat för gubbarna/grabbarna här ute på fredagskvällarna) drog jag hem, åt lite gott och sen började kvällens festligheter. Över till Jonas, lite öldrickande och en massa ströpratande innan vi drog oss mot stan.

In på KM och vem springer man ihop med där? Jo, den här killen som väldigt snabbt har repat sig på ett bra sätt efter knäoperationen.



Marcus, som tillhör en av mina bästa barndomsvänner och som också håller till ute på landet som jag, var ute med några kompisar men när han träffade på mig så anslöt han till oss. Eller snarare bara till mig, för jag lämnade de övriga och sen drog Mackan och jag runt själva. Mackan och jag brukar faktiskt inte vara ute så jätteofta tillsammans, men när vi väl är det blir det alltid succé. Så grymt kul det var igår. Räcker med oss för vi som duo är världsklass :)



Hittar märkligt nog inte en enda vettig bild på Mackan och mig. Trots alla fotbollsmatcher, fester och sånt tillsammans. Synd att två så snygga killar inte syns på bild tillsammans oftare ;) Nu fick jag plocka fram en från försäsongen med NIK 2005 för att hitta oss två på samma bild.

Träffade Emma och Nathalie på KM med och det var ju roligt det också även om de hade skällt på mig via telefon tidigare under kvällen :P
Nu var de på klart bättre humör båda två och blev lite drickande och snackande innan de gick vidare.

Vidare drog även Mackan och jag lite senare. Palace var först ett alternativ, men vi ville inte känna oss gamla bland en massa yngre så fick bli Olearys i stället. Det visade sig vara ett lyckat val då det var mycket folk där och såväl drinkarna som vinet smakade bra. Vi slog oss ned vid ett bord, hade fruktansvärt kul och höll ställningarna fram till ett-snåret innan det var dags att röra sig hemåt. Skjutsen gick då så var inte mycket att välja på.

Vi får se till att ta fler såna utekvällar när jag befinner mig på hemmaplan nästa gång. Och då är det min tur att bjuda på första drinken :)


Klassikern:
- Döööögrävarn!
HAHAHAHA!
Ingen fattar - men vad gör det :)
Larmtorget en lördagskväll 2005



Kommentarer
Postat av: mackan

hahaa.. ja vilken jävla duo :D skratt attack fan hela tiden :D dögrääävarn for the win

2008-11-02 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0