Eländigt väder

I morse när jag skulle iväg regnade det.
Det var lite snöblandat.
Nu däremot snöar det.
Det är verkligen kall, otäck, äcklig snö som faller utanför fönstret.
Och än värre är att det till och med lägger sig till rätta på gräsmattan nedanför.
Usch och fy säger jag bara, inte snö än.
Framåt jul, i mitten av december typ, kan det gärna få snöa.
Men inte än.

. . . . . . . . .

Har varit på studiebesök med specialpedagogiken idag på specialpedagogiska skolmyndigheten. Var intressant måste jag säga och vi fick höra mycket om hur de jobbar med skolorna för att elever med behov av särskilt stöd ska få så pass bra hjälp som möjligt.

Vi fick kaffe och kanelbullar där också, det var ett stort plus.

. . . . . . . . .

Annars finns det inte mycket att förtälja från dagen som har gått hittills. Eller jo, ska passa på att skryta lite :)
Saxat från vårt Milanforum på Svenska Fans-sidan, skrivet av en Inter-supporter:
"Måste propsa Fredrik Alfredsson för hans senaste artikel. Precis lika intelligent, välbalanserat och skarpt som vanligt. Hög nivå!"

Skönt att vara lite självgod ibland när ens artiklar får beröm :)

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=265869 

. . . . . . . . . 

Träning på Träffen (altså utomhus) i det här vädret ikväll. Men är bara att bita ihop. Är läge att pälsa på sig som på bilden nedan, från en decemberförmiddag 2004 när jag och PK spelade internmatch med de andra i NIK. Det var tider det :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0