Onsdagen

Ytterligare en sittning med Klacken närvarande är över. Och återigen stod vi åtminstone för en rejäl och gedigen sånginsats. Uppskattad av alla kanske den inte var men vi gjorde vad vi kunde för att höja stämningen :)
Efter lite förfestande hos Mange bänkade vi oss, åt och drack och sjöng en del. En helt okej tillställning får man säga. Och lite underhållande för en annan som mådde bra i morse att se diverse slitna kompisar i skolan idag :)

I övrigt igår hände inte så mycket. Var ledig från skolan och var bara nere på stan en kort runda. Därefter slöade jag mig mer eller mindre igenom eftermiddagen och fixade med lite Svenska Fans-saker som vanligt. Den här artikeln är för övrigt den senast publicerade av mig där:
http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=265029

Innan festandet började hann jag också med att träffa Karin i en timme. Bra det :)

Dags att runda av för den här gången, äta lite och sen träna fotboll. Brännströms och min interna tävling är igång igen och som bekant jagar jag revansch efter storförlusten under förra inomhussäsongen. 1-1 så här långt, tack vare att jag spelade fram honom till ett senast då vi var på samma lag... Kampen fortsätter!

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0