Besök

Japp, besök från Småland blir det snart då mamma och hennes kompis Meta dyker upp här i Gävle. Med andra ord väntar en helg där jag kommer bli bortskämd, slippa laga mat och inte behöva göra någonting när det gäller hushållssysslor. Så visst uppskattar jag att de snart är här ;)

De skulle faktiskt redan ha varit på plats men strul med tåget gjorde att de fick åka buss till Linköping och dessutom vänta. Men nu så närmar de sig i alla fall målet och om en halvtimme eller något borde de anlända. Ska hinna plocka i ordning lite till innan dess men ser ganska anständigt ut nu.

Efter en ganska sen FM-kväll framför datorn igår efter träningen blev det sovmorgon för min del idag. Skönt att vara ledig och kan erkänna att jag inte har gjort någonting vettigt hittills. I alla fall inget ansträngande.

Har varit nere på stan en runda och träffat Karin en kort stund innan hon började jobba.

Därefter blev det lite tidsfördrivande innan Koller dök upp för lunch på Nian. Stressade sedan hem för att fixa det sista inför smålänningarnas antågande. Och nu sitter man här och väntar. Snart cykelfärd ner på stan igen till stationen och sedan drar en antagligen ganska hektisk helg igång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0