Där dog den säsongen

Trodde jag skulle känna mer ilska och  frustration när slutsignalen gick tidigare ikväll, men kände mest tomhet. Milan-Arsenal 0-2. Det var den säsongen det. Kul med Champions League-kvartsfinaler utan Milan, fy fan så drygt... Segrare 2003, i final 2005, semifinal 2006, segrare 2007. Rossoneri ska vara med där framme när det börjar dra ihop sig, inte få ägna hela våren enbart åt att jaga en plats bland de fyra första i ligan.  

Värst vad populär man blev att messa till direkt efter matchen. Märkligt, jag som sällan brukar få några mess... KG-Bojan, tillika skyttekung i mitt kära gamla NIK, ska få sina öl i alla fall. Man måste ju hålla vad man har lovat och så dålig förlorare är jag trots allt inte (eller nästan, men mot NIK-spelare ska man uppträda korrekt).

Brännström däremot du kan hålla dig till ditt tofflande och knipa igen. På med benskydden imorn, för ditt eget bästa ;)

"...visa vilja, visa mod
det är dags att betala med svett och med blod,
ingen match är vunnen förrän spelet är spelat,
inga kedjor har hållit där länkar har felat"

Visa hjärta nu och ta en CL-plats i ligan åtminstone. Gör om, gör rätt.






Kommentarer
Postat av: malin

haha vad rolig du är ;D men jag håller med dig, augustsson hade faktiskt kunnat gått med mig idag! det var ju så härligt väder. ;P ha en fortsatt trevlig dag ! :)

2008-03-07 @ 14:54:52
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0