EM-feber

Det börjar verkligen närma sig nu. Så grymt kul det ska bli om några timmar när Sverige går in i EM-turneringen. Bara att hoppas på att den positiva känslan är lika stark efter kvällens match. En negativ tanke slog mig häromdan när jag satt och funderade på att jag åker hem om en vecka: Inom den veckan kan EM i det närmaste vara över för svensk del. Negativt resultat ikväll och förlust mot Spanien på lördag. Hemska tanke! Nu ska jag vara positiv i stället. Ska som sagt bli så grymt roligt när det väl börjar för blågult.

. . . . . . .

Läste nyss att MFF-hjälten Daniel Andersson ska starta. Inte ens jag som MFF:are kan försvara den uttagningen... Men kanske går bra i alla fall.

. . . . . . .

Fem timmar kvar drygt. Vad ska man fördriva de med?

Handla behöver jag göra. Läge för det snart.


Skriva lite kanske. Svenska Fans-skrivandet behöver ryckas upp en aning.

Kändes bra det här, att skriva i korta meningar.

Till taco-Anders ära ska jag käka det på fredag tror jag. Som uppladdning inför lördagens Spanien-match.

. . . . . . .

Träning igår. Motivationen ganska hög trots min mindre lyckade vecka senast. Fick delvis en motivering till den uteblivna speltiden och samtidigt en försäkran om att jag finns med i matchtruppen även på torsdag. Så bara att ladda om och ta nya tag, som vanligt.

. . . . . . .

Har varit och handlat nu förövrigt. Sista Ica-besöket troligtvis den här terminen.

. . . . . . .

Blir stan en runda nu. Är rastlös.


. . . . . . .


Hemma från stan. Fick lite uträttat så är ganska nöjd med dagen trots att jag i övrigt  varit slö.


. . . . . . .


Inte mycket nytt att rapportera. Har haft några riktiga slöardagar på sistone. Fick dock ett ryck av flitighet och såväl städade som tvättade igår. Därefter blev det ett par timmar tillsammans med någon jag kommer att sakna nåt enormt under sommaren. Men det måste gå det med. Det kommer ju en höst också :)

. . . . . . .


EM-fotboll och mat nu. Spanien-Ryssland och lax. Duger gott det! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0