Dagens tönt alla dagar

Noterar med glädje att jag har fått en bloggkollega till. Överraskande får jag lov att säga, då personen i fråga bara för någon vecka sen sågade mig för mitt flitiga användande av Facebook, Bilddagboken och min blogg. Fjantigt med allt detta, enligt henne. Och en vecka senare har hon alltså skaffat blogg själv.

Dagens tönt utsågs tjejen jag talar om till av mig förra veckan. Dagens tönt är hon också idag, ja faktiskt alla dagar i veckan. Trots att hon har skaffat blogg. Men hon är trots allt en bra vän till mig :)

Kika gärna in på bloggen:

http://ronjahalvarsson.blogg.se/


Dagens tönt alla dagar i veckan - men snäll ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0