Comeback

Sitter och lyssnar på Warriors of the world med Manowar på hög volym och laddar för kvällens comeback i NIK-tröjan. Är som jag tidigare har nämnt utlånad från KBK under sommaren och därmed väntar spel i mitt kära gamla Nickebo IK i några matcher.

B-laget har gått riktigt illa den här säsongen och ska det finnas nån chans att hänga kvar i utvecklingsserien B Östra så är det bara tre poäng som räknas när Mönsterås GIF gästar Ljungvallen i afton. Kommer vara så grymt taggad, ska bli så skoj att spela för NIK igen och träningen igår kändes ganska bra. Lite nervöst nu faktiskt, men samtidigt riktigt inspirerande.

Samtidigt så laddar mina KBK-vänner upp för match i fyran ikväll. Många borta idag, men samtidigt läge att skrälla mot topplaget Norrham då. Bentzer får spika igen i kassen så ska det i alla fall kunna bli poäng.

Bentzer har förövrigt börjat blogga även han. Och jag kan ju inte undanhålla er följande rader, saxade ur ett av hans publicerade inlägg.
"KBK:s stora hjälte och våran b-lagskapten Fredrik "Affe" Alfredsson. En mycket god människa. Haft många bra och intressanta samtal med honom. Även en kille med bra musiksmak. Viktigt det."

Fina ord det :)

http://johanbentzer.blogg.se/ - kika gärna in hos Bentza också

Dags att röra på sig nu. Mot Ljungvallen. Ikväll ska det bara bli en trea.


None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0