Söndagsnostalgi

Söndagen blev en mycket trevlig dag. Vi (jag, mamma och pappa) beslöt oss nämligen för en tur ner till Varvet, ett av mina absoluta smultronställen här på jorden. Där har man spenderat så mycket tid genom åren, somrarna där har gett så många roliga minnen ändå sedan jag låg i vaggan. Är mammas bästa barndomsvänner som har stuga där och det slår aldrig fel att bege sig dit.

Var lite nostalgi över det hela när jag gick ner och tog mig ett dopp, helt ensam och bara hade tid över att fundera hur fint det är där. Skönt att ligga där ute i vattnet och bara känna sig riktigt glad och nöjd.

Eftermiddagen bestod sedan av mer bad, fika och promenad. En härligt lugn och skön söndag som väckte gamla glada minnen :)



Sommar 2008



Den här killen var dagens charmtroll.
Hans pappa heter också Fredrik, så när ungen (Theo förövrigt) frågade vad jag hette svarade nån "som pappa".
"Feeediiik"
"Ja, precis, Fredrik som pappa"
"Pappa!"
Sen kallade Theo mig för pappa resten av dagen :)


Underbar badbild. Pappa är där ute i vattnet och har precis konstaterat att det faktiskt var ganska varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0