ÖS-elvan för KG-Bojan

Bojan kom med i ÖS-elvan efter insatsen mot Blomstermåla. Och riktigt nöjd var han över det :)

Ramlade in ett mess strax efter klockan 17 i fredags, samma dag som elvan publicerats i tidningen.
"Nu är man äntligen med i den där ÖS-elvan. Det var ju roligt. Se till att träna nu och sätt dit lägena nästa gång :) Bättre uppläggning kunde du inte få?"

Nej, ska faktiskt inte klaga på passningen, och den där ÖS-elvan-platsen var han väl värd då :P

Frågan är dock om det blir fler lägen, åtminstone inte i NIK i år. Vore kul med lite speltid till i NIK-tröjan innan Gävle och KBK väntar igen framåt sensommaren, men vi får se hur det blir. Anfallspar med Bojan lär det knappast bli fler gånger i alla fall :)
Och känns som att jag har haft mina lägen den här säsongen. Fler än vad jag brukar ha på en hel säsong tror jag och då har alla utom det senaste mot Blomstermåla kommit när jag spelat ytterback. Vet inte om jag ska vara nöjd över att komma till lägen eller bara missnöjd över att det aldrig blir mål... :)


 



http://www.ostran.se/sporten/oes_elvan_2008/foersvarsstark_men_maalglad_elva




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0