En fredag i mitt liv

Så var det fredag igen, tiden går minst sagt fort. Jobbar ju sen ett par veckor tillbaka som vikarie, så blir jobb mellan åtta och fem om dagarna nu. Eller ja, lite flexiblare tider har vi ju i och för sig. Men samtidigt så blir det mycket kvälls- och helgjobb (hela dagen imorgon till exempe), så visst finns det att göra. Men är bara kul faktiskt. Kanon att få göra sånt man tycker om, som att kolla fotboll, träffa trevligt folk och dessutom få betalt för det :)

Finns inte så mycket nytt att berätta om mitt liv i övrigt idag egentligen.
Fredagen i bilder ser väl ungefär ut så här:


Jobb

None
Vi skulle ha haft träningsmatch mot Kalmar AIK i eftermiddag...
...men Kaik fick inte ihop lag - starkt jobbat av en divison 3–klubb.



men ikväll blir det i alla fall Winnerbäck på Skälby

Dags att ta och jobba lite till innan det för andra dagen i rad blir en utsökt lunch på Hamnplan.
Axel invigde mig för det stället igår och där lär jag väl fastna nu, för maten där satt klockrent.
Fast å andra sidan är jag ju stammis på Hasses, kanske inte ska svika dom :)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0