Gott och blandat

Så sitter man här som vanligt, klockan har passerat midnatt och tiden fördrivs på sedvanligt manér med Youtube, msn, lite FM-lirande och slötittande på Ultimate Fighter. Ganska skönt en kväll som denna faktiskt, då jag känner mig riktigt nöjd med mig själv. Detta efter en dag som helt har gått i uppsatsskrivandets tecken. Kom igång i bra tid i förmiddags, kände mig inspirerad för första gången på länge när det gäller den uppgiften och därefter rullade det bara på.

Vid lunch hadejag en konstig men samtidigt behaglig känsla i kroppen. Det var nämligen första gången på evigheter som jag faktiskt kunde konstatera att jag fått något vettigt gjort före lunch :)

Med entusiasmen på topp fortsatte sen skrivandet hela eftermiddagen och jag nöjde mig inte förrän framåt sjutiden ikväll när Noa dök över för ett besök på ICA och lite annat fixande. Bara att hoppas att morgondagen blir lika effektiv från min sida.

. . . .

Har inte varit så mycket annat på schemat än uppsatsjobb eller liknande senaste dagarna. Satt och skrev hela måndagen också, dock mest Svenska Fans-texter men även en del uppsatsrelaterat. Spenderade därefter en del av kvällen hos Karin och hade förmånen att även få vakna upp där igår :)

. . . .

Sen blev det återigen uppsatsjobb och hann även med ett träningspass på kvällen.
Uppsats idag som sagt och nu rundas kvällen av.

Bjuder på ett antal intressanta länkar som avslutning:
http://alfredsson86.bilddagboken.se - min bilddagbok :)

http://www.youtube.com/watch?v=9IuueKw1m98 - en favoritfilm/låt

http://www.youtube.com/watch?v=dP5rEffhXfo - helgens bästa filmning (inte jag själv på Tvätten-träningarna...:P)

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=271046 - kvällens Svenska Fans-alster från min sida

. . . .

Dagens låt: Sofia dansar go-go

Dagens ord: Barbarisk

Dagens bästa: Jag själv, grym insats idag av herr Alfredsson

. . . .


Ambrosini, också riktigt bra idag!


Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0