Majdagar att vara nöjda över

Så kom den ändå, försommaren. Och med den en rad riktigt sköna majdagar här uppe i Gävle. Bara att ta vara på det, njuta och vara nöjd. Bortsett från Kristi himmelsfärdshelgen, eller själva torsdagen där, som var den värsta fotbollsdagen jag upplevt på länge.

Cupfinalförlusten mot Häcken, den värsta fotbollsförlust jag har upplevt sedan Milan tappade 3-0 och fick stryk på straffar mot Liverpool i Champions League-finalen 2005, som dessutom följdes av en oerhört jobbig derbyförlust gjorde veckan i sig till värdelös fotbollsmässigt. Tur då att det fanns en hel del positivt under långhelgen som vägde upp.

Strålande försommarväder, mycket tid med familjen, små utflykter och lunch hos svärmor. Det gick inte att klaga på något annat än fotbollen faktiskt. Tvärtom, det här var majdagar som verkligen var värda att ta vara på.
 
 
 
Världens finaste bebis :)
 
Testar vårens keps- och hattmode... 
 
 
Kvalitetstid med min älskade son.
Theo ser dock mindre intresserad ut än vad jag gör av boken om traktorn :)
 
 
Stolt farmor med sitt första barnbarn. 

 
Härlig försommardag på Engeltofta.
 
 
 
Nöjd tjej tränar på att gå med mormor.


 

Picknick vid Forsbybadet.  
 
 
 
 
Alva stoppar allt i munnen, äter på allting :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0